PODosłonami.pl

Cultilene 2
Mularski 3
Yara

Flower Expo Polska 2017 – z polskim pawilonem

Odbywające się w połączeniu z wystawą „Zieleń to Życie” targi kwiaciarskie Flower Expo Polska (Warszawa, od 31 sierpnia do 2 września), zgromadzą wystawców z Holandii, Włoch, Niemiec, Kolumbii, Ekwadoru, Kenii i Polski. W tym roku organizator wyszedł zarazem naprzeciw polskim firmom, które potrzebują mniejszej powierzchni niż minimalna ekspozycja na targach, i zaplanował Polski Pawilon. Jest to kilkudziesięciometrowe stoisko, w którym można zarezerwować miejsce mniejsze niż w pozostałej części hali.

Flower Expo Poland 2016

Obiecujący rynek

Otwieramy się na firmy, którym wystarcza mniejsza przestrzeń na prezentację swoich produktów. Liczymy na to, że polscy przedsiębiorcy nawiążą owocne kontakty biznesowe – mówi Francine van Wijk, dyrektor firmy Bureau Sierteelt, organizator targów. Dodaje, że dane statystyczne z Floridata potwierdzają, że rynek roślin doniczkowych i kwiatów ciętych w Polsce się rozwija, dlatego nie dziwi fakt, że zagraniczne firmy chcą tu przyjeżdżać i prezentować swoje produkty. Bazują na informacjach, które dowodzą, że Polacy kupują coraz więcej roślin ozdobnych. Dlatego, zdaniem Francine van Wijk, warto wziąć udział w targach Flower Expo Polska, wymienić się doświadczeniami i nawiązać kontakty biznesowe, nie tylko z podmiotami działającymi na terenie naszego kraju.

Seminaria, pokazy oraz … Interaktywny Pawilon Florystyczny

Podczas Flower Expo Polska we współpracy z organizatorami wystawy Zieleń to Życie odbędą się seminaria branżowe na temat trendów i promocji. Ponadto, na targach znajdzie się Interaktywny Pawilon Florystyczny, platforma pokazów florystycznych, na której zwiedzający będą mogli oglądać dzieła największych gwiazd florystyki (z Polski, Holandii, Rosji i Litwy) i z bliska poczuć atmosferę tworzenia kwiatowych kompozycji. Taka formuła sprawi, że pokazy będą bardziej dostępne dla gości, a całość stworzy nastrój wielkiej nowoczesnej kwiaciarni. W strefie pokazów codziennie z innym programem zaprezentują się też szkoły florystyczne.

Tak jak w zeszłym roku, Holenderskie Stowarzyszenie Hurtowników (VGB), Agencja Public Relations SIGMA International, Ambasada Królestwa Niderlandów w Warszawie, Kuehne + Nagel, Stowarzyszenie Florystów Polskich (SFP), Floral Moments i Floribusiness są aktywnymi partnerami i ambasadorami wydarzenia.

Charakterystykę odmian z firmy W. Legutko przedstawiła Katarzyna Kaczmarek

Polskie ogórki z podsadzaniem i pomidory malinowe

W lipcu (12. 07. 2017 r.) podczas Dni Otwartych Adam i Lech Motylewscy gościli w swoim gospodarstwie w Ostrowie Wielkopolskim producentów warzyw oraz przedstawicieli profesjonalnych hurtowni ogrodniczych. Uczestnicy spotkania mogli wziąć udział w wykładach, a [...]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dni Ogrodnika
Program Ochrony Roślin
HortiAdNet