PODosłonami.pl

Agro-Sorb
Yara

Horti Flower Show, czyli ekspozycja i seminarium na wystawie „Zieleń to Życie”

Ekspozycja pod nazwą Horti Flower Show będzie nowością tegorocznej wystawy „Zieleń to Życie. To wspólna inicjatywa działających w naszym kraju dostawców sadzonek i rozsad roślin balkonowo-rabatowych oraz bylin. Pełne atrakcji odmianowych stoiska firm Florensis, Haubitz, Plantpol, Syngenta, Vitroflora, Volmary stworzą kolorową wyspę w Hali 3 centrum wystawowego EXPO XXI w Warszawie, gdzie 6-8 września br. odbywać się będzie ZtŻ 2018. W pierwszym dniu targów (6 września) uczestnicy projektu Horti Flower Show oraz organizatorzy wystawy ZtŻ zapraszają na seminarium pod tytułem ,,Potencjał ogrodnictwa miejskiego – jak zaspokoić potrzeby dzisiejszych konsumentów?”, skierowane m.in. do ogrodników. Odbędzie się ono w godzinach 11:00-14:30.

Horti Flower Show

Program seminarium

Uwzględnia on 8 prezentacji, które zajmą ok. 3 godzin pierwszego dnia wystawy „Zieleń to Życie” . Mają one przedstawić diagnozę oczekiwań współczesnego klienta finalnego i jego zmieniających się zwyczajów zakupowych, nowości roślinnych, które są odpowiedzią na kształtujące się trendy, oraz przykłady działań wspierających sprzedaż detaliczną.

Wstęp wolny – po rejestracji

SEMINARIUM DLA PRODUCENTÓW ROŚLIN I OSÓB ZAKŁADAJĄCYCH TERENY ZIELENI

6 września (czwartek), godz. 11.00-14.30, sala C1 EXPO XXI Warszawa, ul. Prądzyńskiego 12/14

Potencjał ogrodnictwa miejskiego – jak zaspokoić potrzeby dzisiejszych konsumentów?

1100-1115 Otwarcie seminarium
 1115-1135 Konsument XXI wieku – nabywca roślin
Jarosław Olewicz – wydawca magazynu Biznes Ogrodniczy
 1135-1155 Byliny w nowej odsłonie – mały luksus dla każdego
Mariusz Federowicz, menadżer ds. produktu w firmie Florensis
Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną zaskakujące byliny dla wygodnych i wymagających konsumentów, takie jak szałwie z grupy Marvel i Mysty czy lawendę Spear Blue.
Czy tradycyjny podział na rośliny wieloletnie i jednoroczne jest istotny dla dzisiejszych konsumentów? Jak zaskoczyć ich niekonwencjonalnymi rozwiązaniami?
Nowe pokolenie kupujących kwiaty oczekuje prostych, ale niestandardowych rozwiązań. Sposób prezentacji roślin i ich atrakcyjny wygląd w miejscu sprzedaży pobudza ich do zakupów pod wpływem impulsu. Po posadzeniu na tarasie, balkonie czy w pojemniku na parapecie oczekują maksymalnej dekoracyjności przy minimalnym nakładzie pracy. Wielu zmienia rośliny, kiedy tylko stają się mniej atrakcyjne.
1155-1215 Róże – współczesne oblicze królowej kwiatów  
Anna Osiecka z firmy Haubitz
Miejska, współczesna odsłona róż to nie tylko tradycyjne różane kwietniki. Klienci kochają róże i stale szukają pięknych i niezawodnych.  O walorach róż – nie tylko dekoracyjnych, o tym, jakie róże warto polecać do miejsc, w których chcą je widzieć klienci – na balkonach, tarasach, w ogródkach restauracyjnych, reprezentacyjnych rabatach, parkach i miejskich ogrodach opowie Anna Osiecka.
1215-1240 Przerwa
1240-1300 Ekscytujące rośliny proste w obsłudze.
Paweł Marcinkowski, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży – Plantpol
Opowiemy o ekscytujących roślinach, których pielęgnacja to proste zadanie. Podoła jej nawet najmniej doświadczony amator kwiatów. Podpowiemy, jak można przełamywać stereotypy zakupowe. Zainspirujemy do wprowadzania nowych wyróżniających produktów skierowanych do klientów dopiero zaczynających swoją przygodę z roślinami.
Runaway Bride │Combo – od lata do zimy │Vertigo│Vista │Sunpatiens │Sundaville
1300-1320 Calliope – pelargonia z dużym potencjałem
Bartłomiej Pierzchalski, Syngenta
Pelargonia postrzegana jest jako roślina niezawodna, ale zarazem bardzo tradycyjna. A czy można sprawić, że właśnie pelargonia będzie tą rośliną, która zachwyci i urzeknie na nowo? My wierzymy, że tak!
1320-1340 Trawy ozdobne i turzyce – niezastąpiony element ogrodów w mieście
Tomasz Michalik, Vitroflora
Prezentacja  popularnych i modnych roślin z rodziny traw i turzyc, wśród których znaleźć można gatunki i odmiany bardzo odporne na ekstremalne warunki uprawy w miastach. Bardzo atrakcyjne w czasie wzrostu wegetacyjnego oraz kwitnienia, jak również w pozostałych okresach dzięki walorom dekoracyjnym. Ich strukturotwórczy charakter sprawia, że są niezastąpionym składnikiem wszystkich kompozycji, także mieszanych z innymi roślinami, zwłaszcza z bylinami.
 1340-1400 Smaki z balkonowej grządki – jak być gotowym na nowy trend: uprawiania warzyw, ziół i owoców na tarasach i balkonach?
Sebastian Gałązka – manager w firmie Volmary
O polecanych odmianach warzyw – także szczepionych, ziół i owocowych krzewów do amatorskiej uprawy w pojemnikach  oraz ciekawostkach wzbudzających zainteresowanie klientów opowie Sebastian Gałązka.
 1400-1415 Ekspozycja roślin i komunikacja kluczem do zwiększenia sprzedaży
Jarosław Olewicz – wydawca magazynu Biznes Ogrodniczy
Jak mówić o atutach roślin i korzyściach, jakie niosą rośliny? Jak prezentować rośliny, by zyskać zainteresowanie i zwiększyć sprzedaż?
 1415-1430 Dyskusja

 

 

Ubiegłoroczna edycja Targów cieszyła się dużym zainteresowaniem (fot. Messe Essen GmbH)

Zbliżają się targi IPM Essen

Najważniejsze dla międzynarodowej branży roślin ozdobnych wydarzenie targowe – IPM Essen w Niemczech – odbędzie się w 2019 roku w dniach 22-25 stycznia. Jak zapowiadają organizatorzy tej imprezy, Messe Essen GmbH, swoją ofertę zaprezentuje wówczas [...]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Hazera pod szkłem 10
HortiAdNet