PODosłonami.pl

Cultilene 2
Mularski 3
Yara

Kampania promocyjna polskich pomidorów

Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków Pod Osłonami rozpoczyna w kwietniu bieżącego roku kampanię promującą polskie pomidory. Główną ideą projektu jest podniesienie poziomu zaufania do krajowych producentów tego warzywa, uświadomienie konsumentów o rodzajach uprawianych pomidorów w Polsce (luz, na gronie, malinowy, koktajlowy, paprykowy), o całorocznej dostępności pomidorów polskich na rynku, o korzyściach płynących z zakupu polskich pomidorów nad importowanymi oraz ogólne pogłębienie wiedzy konsumentów w zakresie dobroczynnych skutków spożywania pomidorów.

Główne cele kampanii

Kampania ma uświadomić konsumentom fakt, że pomidor jest warzywem smacznym, zdrowym, dostępnym, a jednocześnie przystępnym cenowo. Bardzo mocny akcent podczas kampanii będzie kładziony na miejsce pochodzenia (uprawy) pomidora. W ten sposób chcemy podkreślić, że nasze rodzime pomidory są nie mają wytrąconych walorów odżywczych (tak jak importowane)  ponieważ są sprzedawane naturalnie dojrzałe.

Kampania ma przybliżyć popularność pomidorów oraz ich szerokie zastosowanie. Pomidor spożywany jest w formie surowej, gotowanej, pieczonej, marynowany, kiszony czy suszony. Robi się z niego przeciery, koncentraty, sosy czy soki. Niewiele jest warzyw czy owoców o tak dużym spektrum zastosowania, dlatego jego rola w diecie człowieka jest niebagatelna.

Powszechne postrzeganie pomidora jako warzywa o bardzo dużym spożyciu przez konsumentów niekoniecznie pokrywa się z rzeczywistością. Okazuje się bowiem, że nadal jest ono niedoceniane w diecie wielu krajów europejskich. Pomimo, że są jednym z najczęściej uprawianych warzyw w Europie, poziom ich spożycia pozostawia wiele do życzenia.

Dlatego konieczne jest uświadamianie konsumentów o kluczowej roli pomidorów w ich codziennej diecie.

Szczegółowe działania

Sercem kampanii będzie strona internetowa www.polskipomidor.pl, na której znajdą się wszystkie najważniejsze informacje. Oprócz tego zaplanowano szereg działań w Internecie takich jak: kampania reklamowa w sieci o zasięgu krajowym (onet, wp, iBillboard, Youtube), reklama na portalach społecznościowych Facebook, Twitter, Instagram, akwizycja internetowa Brand24 oraz w prasie kobiecej i w magazynach specjalistycznych z branży hotelarskiej.

Równolegle ruszy projekt „Hotelowy powitalny poczęstunek owocowo-warzywny” skierowany do decydentów z branży HoReCa, którego zadaniem jest wprowadzenie nowej, dobrej praktyki branżowej polegającej na wypromowaniu wśród hotelarzy nowego standardu powitania gości hotelowych. Standard ten będzie polegał na ułożeniu odpowiedniej kompozycji z owoców i warzyw (w tym pomidora), która będzie znajdowała się w pokoju hotelowym. Ich doskonałe walory smakowe przekładają się na pozytywny wizerunek rynku krajowego, co będzie zachęcało do zakupów również po powrocie do domu. Oprócz tego zostanie wydana elegancka broszura promocyjna, w której przedstawione zostaną przykładowe kompozycje dla gości z uwzględnieniem ich sezonowej dostępności oraz korzyści dla hotelarzy z takiej formy powitania gości.

Czas trwania kampanii – maj – październik 2017.

Tunele w gospodarstwie Stanisława Stabrawy z Leszczyny

Malinowe z Leszczyny

Stanisław Stabrawa z miejscowości Leszczyna w Małopolsce zajmuje się ogrodnictwem już od 34 lat, odkąd przejął gospodarstwo po rodzicach. Wraz z żoną Elżbietą mieszka w trudnym do budowy obiektów, podgórskim terenie. Uprawę prowadzi w tunelach [...]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

BASF
Program Ochrony Roślin
HortiAdNet