Pomidor pachnący słońcem - promocja polskiego pomidora szklarniowego

PODosłonami.pl

ENZA_3

Wystartowała promocja polskiego pomidora – pomidor „pachnący słońcem”

W sobotę 17 września ruszyła pierwsza odsłona projektu zainicjowanego przez markę Grodan. W programie śniadaniowym „Dzień Dobry TVN”, prezenter Mikołaj Rey na przykładzie pomidorów z gospodarstwa Janas odsłonił kulisy polskiej uprawy pomidora malinowego w szklarni i rozsmakował się w lokalnie przygotowanych potrawach pomidorowych. Główny przekaz dla konsumentów skupił się na naturalności i jakości produktów szklarniowych. Czy udało nam się przekonać widzów, że pomidory ze szklarni „pachną słońcem”?

Czytaj dalej...
Mikołaj Rey w ten weekend zaprosi na wizytę w szklarniach rodziny pp. Janasów - od lewej Sebastian i jego żona Joanna, ojciec i założyciel ogrodniczej "dynastii" Kazimierz oraz Bartłomiej

Mikołaj Rey (drugi z lewej) z wizytą w szklarniach rodziny pp. Janasów - od lewej Sebastian i jego żona Joanna, ojciec i założyciel ogrodniczej "dynastii" Kazimierz oraz Bartłomiej (fot. A. Woronowicz)

Pomidor pachnący słońcem – dlaczego Grodan stawia na promocję polskiego ogrodnictwa?

– Polskie ogrodnictwo w ostatnim czasie mierzy się z wieloma przeciwnościami. Kryzys energetyczny i relatywnie niskie ceny produktów szklarniowych to główne przyczyny spadającej zyskowności produkcji ogrodniczej. Grodan jako lider rynku czuje się w obowiązku wesprzeć branżę, zgodnie z założeniem, że naszą siłą są silni klienci – mówi Przemysław Gemel, dyrektor biznesu i członek zarządu Grodan.

– Liczymy, że inwestycja w promocję produktów szklarniowych, to właściwy kierunek. Konsument powinien wiedzieć, że lokalne pomidory, z polskich szklarni są zdrowe, bezpieczne i smaczne – dodaje Przemysław Gemel.

W sobotę 17 września odbyła się emisja programu, przygotowanego we współpracy z Gospodarstwem „Pomidory Janas”. Mikołaj Rey na łamach programu „Dzień Dobry TVN” zachwycał się smakiem polskich pomidorów szklarniowych i przekonał się o ich wysokiej jakości.

Wszyscy liczymy na sukces projektu i mamy nadzieję, że uda się nam kontynuować przedsięwzięcie, powoli, ale konsekwentnie przekonując konsumentów do lokalnych produktów szklarniowych.

Zachęcamy do wspólnego oglądania programu – link w materiale na stronie partnera odcinka, pod poniższym linkiem:

Program „Dzień Dobry TVN”z soboty, 17 września 2022 r.

Gospodarz programu Mikołaj Rey w towarzystwie Joanny i Katarzyny Janas - producentek pomidorów z okolic Kalisza

Gospodarz programu Mikołaj Rey w towarzystwie Joanny i Katarzyny Janas – producentek pomidorów z okolic Kalisza

O pomidorach najlepiej rozmawiać tam, gdzie rosną i dojrzewają - Mikołaj Rey w szklarni pana Bartłomieja Janasa

O pomidorach najlepiej rozmawiać tam, gdzie rosną i dojrzewają – Mikołaj Rey w szklarni pana Bartłomieja Janasa

Przygotowania do nagrania programu "od kuchni" - Mikołaj Rey w towarzystwie rodziny państwa Janasów

Mikołaj Rey w towarzystwie rodziny państwa Janasów, tak wyglądały przygotowania do nagrania programu „od kuchni”, mimo, że pyszne dania już na stole:)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

FLORENSIS_10 (2023)
ICL Osmocote
AgroSmartLab_AgroEca Protect_17
HortiAdNetHortiAdNet