Opakowania nasion firmy Hazera w nowej szacie graficznej

PODosłonami.pl

Nowy projekt opakowań nasion – kampania rebrandingowa firmy Hazera

Firma Hazera, światowy lider w branży nasion warzyw, wprowadza odświeżony projekt opakowań nasion. Firma zapewnia, że nadal będzie dokładać wszelkich starań, by – tak jak dotychczas – dostarczać nasiona wysokiej jakości, w opakowaniach z nowoczesnym, zrównoważonym akcentem.

Czytaj dalej...

Ta sama jakość nasion, nowy wygląd!

W ciągu ostatniego roku firma Hazera przeszła kompleksowy rebrandingu, mający na celu aktualizację tożsamości wizualnej o współczesny język graficzny, aby lepiej odzwierciedlić podstawowe wartości marki. Zmiany graficzne objęły również opakowania nasion.

Zmiany mają na celu dążenie w stronę kierunku zrównoważonego rozwoju, nowe opakowania są bardziej przyjazne dla środowiska, firma Hazera zrezygnowała z używania puszek do pakowania nasion.

Co nowego w opakowaniach firmy Hazera?

  • Przeprojektowane logo, zaktualizowane kolory i świeży wygląd graficzny.
  • Działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju – odejście od metalowych puszek.

Co się nie zmienia?

  • Ta sama jakość nasion, której ufasz!
  • Nasz unikatowy hologram, gwarantujący autentyczność produktu.
  • Dobrze znane wielkości opakowań.
  • Ten sam materiał, z którego wykonane są opakowania.

Zmiana będzie następować stopniowo. Jeśli nadal otrzymujesz nasiona w poprzedniej wersji opakowań, możesz być pewien, że nowe opakowania będą dostępne w przyszłych zamówieniach.
www.hazera.com

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

HortiNet_wyszukiwarka
HortiAdNetHortiAdNet