PODosłonami.pl

De Ruiter - Hakumaru 2
Agro-Sorb 2020
Yara od 11 01 2019

„Oko na malinę” czyli o nietuzinkowej promocji malin

Po aktywnych weekendowych spotkaniach na plantacjach jagody kamczackiej, producenci owoców jagodowych nie odpoczywają, tylko promują kolejne gatunki w ramach kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Tym razem zorganizowano nietypową i niekonwencjonalną promocję malin w formie warsztatów rysunku.

Czas na promocję malin

Czas na promocję malin

Ogólnopolska akcja realistycznego rysowania maliny zostanie przeprowadzona 6 lipca online – w ramach wydarzenia „OKO na Malinę” organizowanego na facebookowym fanpage’u Szkoły Rysunku Malarstwa Rzeźby i Grafiki OKO oraz na żywo – w centrum Krakowa, w ogrodach Meho Cafe, na tyłach Muzeum Mehoffera (ul. Krupnicza 26). W akcji na portalu społecznościowym może wziąć udział każdy, kto tylko zechce spróbować swoich sił w rysunku, z dowolnego miejsca w Polsce. Organizatorzy wydarzania na podstawie informacji od osób biorących udział w warsztatach planują stworzyć  malinową mapę Polski.

Podczas 45-minutowej lekcji rysunku zostaną przekazane ciekawe informacje o odmianach, uprawie i walorach polskich malin. Będzie można usłyszeć o roli tych owoców w polskiej tradycji i literaturze, a także dowiedzieć się, dlaczego maliny należą do superowoców i poznać powody, dla których warto je regularnie spożywać w czasie sezonu zbiorów oraz poza nim, w formie soków i przetworów. Organizatorzy projektu zachęcają do zapraszania znajomych do wzięcia udziału w wydarzeniu oraz przygotowania się do uczestnictwa w warsztatach poprzez zakup pierwszych polskich malin i podstawowych materiałów do rysowania. Jak przekonują, przy okazji rysowania można będzie zjeść trochę polskich malin i miło spędzić czas w dobrym towarzystwie.

Ta oryginalna promocja jest wynikiem współpracy środowiska plantatorów polskich owoców jagodowych oraz Pracowni OKO. Na malinową lekcję rysunku zapraszają dr Tomasz Wełna – krakowski artysta grafik i wieloletni były wykładowca ASP w Krakowie i Uniwersytetu Jagiellońskiego, założyciel i prowadzący Pracownię OKO oraz dr Paweł Krawiec – promotor i producent owoców jagodowych, wieloletni pracownik naukowy Katedry Sadownictwa i Szkółkarstwa Wydziału Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie i założyciel firmy doradczej Horti Team. Partnerem medialnym ogólnopolskiej lekcji rysunku i uważności są Dziennik Polski – dziennikpolski24.pl, a projekt koordynuje agencja INSPIRE smarter branding.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Syngenta _ Maluno
HortiAdNet