PODosłonami.pl

ENZA_3

Biedronka inauguruje sezon na polskie truskawki

Pogoda bywa zmienna, ale jedno jest pewne. Gdy do sklepów trafiają pierwsze polskie truskawki, możemy mówić o tym, że… lato za pasem. 12.04 b.r., do pierwszych sklepów sieci Biedronka – i to od razu aż do ponad tysiąca – trafiły truskawki od polskich, lokalnych plantatorów.

Czytaj dalej...

fot. biuro prasowe Biedronka

Pierwsze zbiory polskich truskawek ….

trafią do blisko 1200 placówek, które znajdują się w pobliżu centrów dystrybucyjnych w miastach takich jak: Skarbimierz, Kostrzyn, Kraków, Sosnowiec, Ruda Śląska i Warszawa. To dopiero początek dostaw, a z każdym tygodniem karmazynowy owoc będzie docierał do kolejnych placówek. Biedronka wprowadziła je do sprzedaży tak wcześnie jako pierwsza sieć w Polsce.

W ramach pierwszych dostaw do sklepów sieci Biedronka dostarczana będzie odmiana Malling Centenary, która pochodzi z dwóch polskich upraw – jednej w woj. wielkopolskim i jednej w woj. świętokrzyskim. Znawcy nazywają czasem tę odmianę „miss truskawek”, ze względu na piękne, duże owoce, które charakteryzują się doskonałym, pełnym smakiem i wyrazistą czerwoną barwą. To księżniczka wśród truskawek deserowych.

– Cieszę się, że dzięki doskonałej współpracy z mniejszymi, lokalnymi gospodarstwami możemy powitać polskie truskawki w sklepach sieci Biedronka już w pierwszej połowie kwietnia. To pokazuje, że współpraca z mniejszymi, rodzinnymi gospodarstwami przynosi realne korzyści – zarówno tym, którzy uprawiają owoce, jak i tym, którzy na nie czekają, by kupić w naszych sklepach – mówi Damian Wojewódzki, kupiec regionalny owoców i warzyw w sieci Biedronka.

Produkt będzie dostępny w wybranych placówkach sieci w cenie 9,99 zł za opakowanie 250g. Wraz z intensyfikacją zbiorów, w kolejnych tygodniach zaczną się pojawiać większe opakowania, a także wypełnione po brzegi estetyczne łubianki. W szczycie sezonu Biedronka razem z lokalnymi rolnikami organizuje dostawy świeżych truskawek bezpośrednio do sklepów znajdujących się najbliższej plantacji, tak aby każdego dnia klienci mogli kupić produkt dopiero co zerwany z krzaka.
Jednym z priorytetów i filarów strategii Biedronki są zakupy od lokalnych, rodzimych producentów i zawsze, jeśli jest to tylko możliwe 100% owoców i warzyw, które można wyhodować w Polsce, pochodzi od polskich rolników. W ramach struktury sieć posiada stanowiska kupców lokalnych, którzy aktywnie poszukują także mniejszych, rodzinnych gospodarstw rolnych, którym proponują nawiązanie współpracy z Biedronką.

Źródło: Biuro prasowe sieci Biedronka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

FLORENSIS_10 (2023)
ICL Osmocote
AgroSmartLab_AgroEca Protect_17
HortiAdNetHortiAdNet