kampania promująca paprykę z południa Mazowsza

PODosłonami.pl

Kampania „Wszystkie smaki i kolory papryki”

W ostatnim tygodniu września kampania promująca paprykę z południa Mazowsza brała udział w dwóch dużych wydarzeniach – XI Spotkaniu Dostawców i Kupców Owoców, Warzyw i Kwiatów „Fresh Market 2018” oraz Gonitwy Wielkiej Warszawskiej 2018 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. Zrzeszenie Producentów Papryki RP zorganizowało stoiska promujące paprykę z południa Mazowsza.

Czytaj dalej...

Kampania „Wszystkie smaki i kolory papryki” została zainaugurowana 25 września br. z udziałem przedstawicieli  ZPPRP oraz władz gmin z tzw. zagłębia paprykowego – regionu obejmującego m.in. gminy Przytyk, Potworów, Klwów, Radzanów i Stara Błotnica, znanych z uprawy tej rośliny w tunelach foliowych. To stamtąd pochodzi ok. 90% krajowej produkcji papryki. Jednym z działań zaplanowanych w ramach kampanii jest promocja polskiej papryki na wydarzeniach branżowych i konsumenckich. Ich celem jest budowanie świadomości dotyczącej walorów zdrowotnych, smakowych, różnorodności i pochodzenia papryki poprzez dokonywanie świadomych zakupów. Idea projektu skupia się na poszerzeniu wiedzy konsumentów na temat dostępności na polskim rynku papryki o różnej barwie, smaku i kształcie, podobnie jak w przypadku pomidorów.

Zrzeszenie Producentów Papryki RP promowało polską paprykę podczas targów „Fresh Market 2018” oraz Gonitwy Wielka Warszawska 2018 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie. Goście mieli okazję dowiedzieć się więcej o walorach papryki oraz spróbować specjałów kulinarnych opartych na bazie owoców tej rośliny, które przygotowały lokalne stowarzyszenia promujące bogactwo kulturowe gmin z „zagłębia paprykowego”. Dużą atrakcją był również specjalnie przygotowany minitarg w postaci stoisk, na których prezentowany był szeroki wachlarz warzyw z południa Mazowsza, z różnobarwną papryką w roli głównej.

Wszystkie działania realizowane w ramach kampanii „Wszystkie smaki i kolory papryki” organizowane są dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, przy wykorzystaniu znaku graficznego „Polska Smakuje”.

Więcej informacji na temat Projektu „Wszystkie smaki i kolory papryki”

można zasięgnąć u p. Grzegorza Łukasika

E-mail: grzegorz@brandmates.pl

Tel.: 535 000 037

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tulipany w Chrzypsku Wielkim w firmie Królik

Tulipany i inne ozdobne rośliny cebulowe w Chrzypsku Wielkim

Firma Królik organizuje kolejną, piętnastą już edycję Międzynarodowych Targów Tulipanów. Jest to wydarzenie, które od 2009 r. – z wyłączeniem pandemicznych lat 2000 i 2001 – odbywa się w Chrzypsku Wielkim w Wielkopolsce w trakcie [...]

HortiNet_wyszukiwarka
HortiAdNetHortiAdNet