PODosłonami.pl
Promocja holenderskich warzyw w Niemczech
Holendrzy planują kampanię promocyjną mającą na celu odzyskanie zaufania niemieckich konsumentów do holenderskich warzyw szklarniowych.
Czytaj dalej...
Kampania planowana na najbliższe 3 lata ma kosztować 3,6 mln euro, jej celem będzie przekonanie niemieckich konsumentów o dobrej jakości i bezpieczeństwie dla zdrowia holenderskich warzyw szklarniowych. Działania promocyjne koordynować będzie holenderska, marketingowa organizacja Biuro GroentenFruit. Finansowane będą one w połowie ze środków unijnych i w połowie przez holenderskich ogrodników.

Komercyjna „botanika” – różnorodne byliny w ekonomicznym formacie
Botanisk to nazwa belgijskiej szkółki z produkcją bylin, której właściciel Johan Stessens na każdym kroku podkreśla ekonomiczne aspekty swoich decyzji dotyczących prowadzenia firmy, w tym doboru roślin. Opłacalne funkcjonowanie przedsiębiorstwa to oczywistość, ale w warunkach [...]





