Webinarium: sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych

PODosłonami.pl

De Ruiter_TATEMARU MUCHO

Webinarium: sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych

Ambasada Królestwa Niderlandów w Warszawie, we współpracy z partnerem handlowym Fresh Market Poland, Międzynarodowym Stowarzyszeniem Producentów-Ogrodników AIPH oraz partnerem medialnym – FloraCulture International, organizuje 8 czerwca w godzinach 15:00-16:30 seminarium internetowe dotyczące polskiego rynku. Temat tego webinarium to sprzedaż produktów kwiaciarskich – kwiatów ciętych i innych roślin ozdobnych – w polskich sieciach detalicznych. Prelegenci omówią też zachowania konsumenckie, możliwości wpływania na nie oraz sposoby prezentacji i promocji towarów, które będą przedmiotem seminarium.

Czytaj dalej...
Pięciu prelegentów wystąpi 8 czerwca podczas webinarium " Sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych "

Pięciu prelegentów wystąpi 8 czerwca podczas webinarium " Sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych "

Dla kogo webinarium?

To wydarzenie jest adresowane do eksporterów roślin ozdobnych, a także producentów-ogrodników, dostawców materiałów wyjściowych, właścicieli kwiaciarń i dostawców roślin ogrodowych. Uczestnicy webinarium zdobędą aktualny obraz rynku roślin ozdobnych dotyczącego polskich supermarketów i sklepów typu Do-It-Yourself. Uważa się, że sprzedaż kwiatów i innych roślin ozdobnych przez polskie sieci detaliczne jest coraz popularniejsza i się profesjonalizuje.

Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy się zarejestrować.

Program

15:00 – powitanie przez Tima Briecliffe’a, Sekretarza Generalnego AIPH, który poprowadzi webinarium

15:05 – Carolien Spaans, Radca Rolny Ambasady Królestwa Niderlandów w Warszawie podkreśli znaczenie  rolnictwa/ogrodnictwa działającego wg zasad obiegu zamkniętego

15.15 – Tomasz Szacoń, konsultant z firmy Retail Poland Consulting przedstawi obraz współczesnego polskiego handlu detalicznego: jego organizację, największych graczy, wyzwania i możliwości

15.25 – Brigitte Hagen z Conceptfactory.eu opowie o zachowaniach konsumenckich dotyczących kupowania produktów kwiaciarskich w supermarketach w Polsce i wskaże, w jaki sposób można prezentować mniej konwencjonalne towary z tej kategorii.

15.35 – Robert Radkiewicz, który w przeszłości prowadził własną hurtownię kwiatów i innych roślin ozdobnych, a obecnie jest konsultantem w dziedzinie handlu detalicznego, opowie o polskich centrach ogrodniczych i marketach budowlanych.

15.45 – Becky Roberts, dyrektor Floral International z Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Świeżych, z siedzibą w USA, autorytet w dziedzinie promocji produktów łatwo psujących się udzieli wskazówek, jak prezentować kwiaty i rośliny na „półkach” oraz jak zapobiegać ich stratom

16.00 – film promocyjny nt. targów Zieleń to Życie

16.05 – podsumowanie webinarium „ Sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych ”

 

2 komentarze do Webinarium: sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych

  1. Hurtownia Kwiatow Andrzej
    / Odpowiedź

    Zarejestrowałem sie ale nie znam języka angielskiego
    Jak mam ten webimar oglądać

  2. Alicja Cecot
    / Odpowiedź

    Organizatorzy webinarium wyjaśniają, że prezentacje polskich prelegentów będą wygłoszone po polsku, a wykład p. Becky Roberts został przetłumaczony na nasz język i będzie dostępny w materiałach towarzyszących seminarium

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Florensis_Dianthus
BIOCONT
Syngenta Poinsettia_33
HortiAdNet