PODosłonami.pl
Webinarium: sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych
Ambasada Królestwa Niderlandów w Warszawie, we współpracy z partnerem handlowym Fresh Market Poland, Międzynarodowym Stowarzyszeniem Producentów-Ogrodników AIPH oraz partnerem medialnym – FloraCulture International, organizuje 8 czerwca w godzinach 15:00-16:30 seminarium internetowe dotyczące polskiego rynku. Temat tego webinarium to sprzedaż produktów kwiaciarskich – kwiatów ciętych i innych roślin ozdobnych – w polskich sieciach detalicznych. Prelegenci omówią też zachowania konsumenckie, możliwości wpływania na nie oraz sposoby prezentacji i promocji towarów, które będą przedmiotem seminarium.
Czytaj dalej...
Pięciu prelegentów wystąpi 8 czerwca podczas webinarium " Sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych "
Dla kogo webinarium?
To wydarzenie jest adresowane do eksporterów roślin ozdobnych, a także producentów-ogrodników, dostawców materiałów wyjściowych, właścicieli kwiaciarń i dostawców roślin ogrodowych. Uczestnicy webinarium zdobędą aktualny obraz rynku roślin ozdobnych dotyczącego polskich supermarketów i sklepów typu Do-It-Yourself. Uważa się, że sprzedaż kwiatów i innych roślin ozdobnych przez polskie sieci detaliczne jest coraz popularniejsza i się profesjonalizuje.
Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy się zarejestrować.
Program
15:00 – powitanie przez Tima Briecliffe’a, Sekretarza Generalnego AIPH, który poprowadzi webinarium
15:05 – Carolien Spaans, Radca Rolny Ambasady Królestwa Niderlandów w Warszawie podkreśli znaczenie rolnictwa/ogrodnictwa działającego wg zasad obiegu zamkniętego
15.15 – Tomasz Szacoń, konsultant z firmy Retail Poland Consulting przedstawi obraz współczesnego polskiego handlu detalicznego: jego organizację, największych graczy, wyzwania i możliwości
15.25 – Brigitte Hagen z Conceptfactory.eu opowie o zachowaniach konsumenckich dotyczących kupowania produktów kwiaciarskich w supermarketach w Polsce i wskaże, w jaki sposób można prezentować mniej konwencjonalne towary z tej kategorii.
15.35 – Robert Radkiewicz, który w przeszłości prowadził własną hurtownię kwiatów i innych roślin ozdobnych, a obecnie jest konsultantem w dziedzinie handlu detalicznego, opowie o polskich centrach ogrodniczych i marketach budowlanych.
15.45 – Becky Roberts, dyrektor Floral International z Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Świeżych, z siedzibą w USA, autorytet w dziedzinie promocji produktów łatwo psujących się udzieli wskazówek, jak prezentować kwiaty i rośliny na „półkach” oraz jak zapobiegać ich stratom
16.00 – film promocyjny nt. targów Zieleń to Życie
16.05 – podsumowanie webinarium „ Sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych ”

FlowerTrials 2022 – pierwsze podsumowania międzynarodowych dni otwartych
Organizowane od 19 lat, z coraz większym rozmachem zbiorowe parudniowe dni otwarte firm hodowlanych, pod nazwą FlowerTrials, potwierdziły w tym roku swoją mocną pozycję – głównej europejskiej imprezy branżowej poświęconej roślinom balkonowo-rabatowym. FlowerTrials 2022 miały [...]
2 komentarze do Webinarium: sprzedaż produktów kwiaciarskich w polskich sieciach handlowych