Social Trade Fair – kwiaciarskie targi w mediach społecznościowych

PODosłonami.pl

DeRuiter_ToBRFVDeRuiter_ToBRFV

Social Trade Fair – kwiaciarskie targi w mediach społecznościowych

Giełda Royal FloraHolland z siedzibą w Aalsmeer oraz związana z florystyką, designem i promocją produktów kwiaciarskich firma Flower Factor, również z Holandii organizują Social Trade Fair, czyli wirtualne targi w mediach społecznościowych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 11-16 stycznia 2021 r.

Czytaj dalej...

rys. Royal Flora Holland

Zamiast listopadowych targów w Aalsmeer

Social Trade Fair 2021 ma zrekompensować odwołane w br. stacjonarne targi roślin ozdobnych Trade Fair Aalsmeer, które aukcja RFH zwykle gości (i organizuje) na początku listopada.

Planowane na nadchodzący styczeń wirtualne wydarzenie ma – podobnie jak tradycyjne branżowe imprezy wystawiennicze – połączyć profesjonalnych uczestników sektora roślin ozdobnych z całego świata: hodowców, producentów, handlowców z odbiorcami.

Social Trade Fair – w serwisach Facebook, Instagram, LinkedIn

Przestrzenią dla tych „targów społecznościowych” będą Facebook, Instagram, LinkedIn – kanały komunikacji, którymi posługują się Flower Factor (twarzą tej firmy jest Pim van den Akker) oraz Royal FloraHolland, z zasięgiem obejmującym łącznie 900 000 profili użytkowników. Wirtualna platforma ma połączyć grupy docelowe związane z giełdą (producenci roślin ozdobnych, sprzedawcy hurtowi, pośrednicy) z klientami, których skupia Flower Factor (floryści, dekoratorzy).

Udział wystawców (najniższa opłata wynosi 495 €) ma polegać np. na prezentacji filmu promocyjnego lub produktu własnej firmy. Inne możliwości da transmisja na żywo z gospodarstwa lub innego miejsca, z udziałem florystów, którzy będą pracować z danymi kwiatami, roślinami, odmianami. Kolejna opcja to wyemitowanie wywiadu (pokazanie specjalnych warsztatów), w trakcie którego przybliżane będzie konkretne przedsiębiorstwo lub produkt – rozmowa może dotyczyć współczesnych tendencji rynkowych.

W targowej przestrzeni online znajdzie się miejsce na wirtualne stoiska, których 3 wersje do wyboru proponują organizatorzy na internetowej stronie wydarzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

HortiNet_wyszukiwarka
HortiAdNetHortiAdNet