„Przyszłość dzieje się teraz” – targi kwiaciarskie w centrum biznesu

PODosłonami.pl

Cultilene
Agro-Sorb 2020
Yara od 11 01 2019

„Przyszłość dzieje się teraz” – targi kwiaciarskie w centrum biznesu

Trzydniowe spotkanie przedstawicieli międzynarodowego sektora roślin ozdobnych, odbywające się co roku na początku listopada w Holandii – w Westlandzie – obejmuje dwie, niezależne imprezy targowe. Jedną z nich jest Royal FloraHolland Trade Fair Aalsmeer – wystawa urządzana na terenie największej na świecie giełdy kwiatowej. Tym razem odbyła się w dniach 2-4.11. i zgromadziła około 700 wystawców. Organizatorzy, którzy przygotowali dla zwiedzających dodatkowy program seminaryjny, dotyczycący m.in. prognoz rynkowych na przyszłość, posłużyli się sloganem The Future is NOW! („Przyszłość dzieje się TERAZ!”). Zwiedzający – nie tylko uczestnicy szkoleń – mogli się przekonać, że istotnie wiele prezentacji było inspirujące i dające do myślenia.

Royal FloraHolland Trade Fair Aalsmeer 2016

Listopadowe targi w Aalsmeer są przeglądem bogatej bieżącej i nadchodzącej oferty produktów kwiaciarskich, fot. A. Cecot

Kompletne targi kwiaciarskie, czyli nowości i produkty z różnych grup

Targi Royal FloraHolland Trade Fair Aalsmeer skupiły bardzo bogaty asortyment roślin ozdobnych ze wszystkich grup. Kwiaty cięte, gatunki doniczkowe, balkonowo-rabatowe i materiał szkółkarski (dwie ostatnie kategorie w mniejszym zakresie) zaprezentowało na powierzchni 25 tys. m2 łącznie 650 producentów – członków giełdy FloraHolland.

Towarzyszyło im ok. 50 hodowców, którzy przedstawili wiele nowych oraz dotychczas oferowanych odmian. Jak podali organizatorzy, frekwencja na tych targach była rekordowa i wyniosła 16 000 osób.

Dbałość o prezentację, grupy producentów

Na uwagę zasłużył wysoki poziom przygotowania większości ekspozycji – aranżacje stoisk są w Aalsmeer z roku na rok coraz bardziej wymyślne, a zarazem atrakcyjne dla oka.

Ponownie zwracały uwagę grupy producentów holenderskich, które stają się koniecznością dla podmiotów chcących mieć konkurencyjną pozycję na międzynarodowym rynku.

Koncepcje sprzedaży – coraz ważniejsze

Kwiaciarskie targi RFHTF w Aalsmeer były areną prezentacji licznych koncepcji marketingowych, które stymulują sprzedaż i budzą zainteresowanie na równi z nowościami odmianowymi, a może nawet większe.

Wśród oryginalniejszych znalazły się m.in.: ● Liv in Wax®, czyli cebule (z korzeniami) hiacyntów i narcyzów powleczone białym woskiem i podane w kolorowych opakowaniach jako produkt niewymagający pielęgnacji, a gwarantujący kwitnienie w domu klienta; ● X-Wish – eszeweria (Echeveria) ‘Miranda’ podana w wersji bożonarodzeniowej (rośliny w doniczkach pokryte farbą i umieszczone wewnątrz bombki świątecznej; całość w poręcznym opakowaniu); ● BloomBites – zestawy roślin balkonowo-rabatowych, które sprzedawane są ze względu na jadalne kwiaty; ● Yourchid – storczyki z rodzaju Phalaenopsis w wersji „zrób to sam”, młode okazy oferowane w opakowaniach, pozwalające po 12 tygodniach uprawy (wg instrukcji i z użyciem zawartych w zestawie podpór i klipsów) otrzymać kwitnącą roślinę.

1 komentarz do “„Przyszłość dzieje się teraz” – targi kwiaciarskie w centrum biznesu

  1. Pingback: Targi IFTF – róże w dobrym towarzystwie (cz. II)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Siewki pomidorów we wczesnej fazie wzrostu

Lato – produkcja rozsady pomidorów do upraw doświetlanych

W Europie Zachodniej w ostatnich latach mocno rozwinęły się uprawy pomidorów doświetlanych. W Holandii na ponad 60% ogólnej powierzchni szklarni zimą prowadzone są uprawy doświetlane. Przy powiększaniu skali produkcji doświetlanej terminy uprawy i sadzenia [...]

Florensis_Dianthus
Adagri_KANEMITE_29c_na wyklikanie
VISCOIN
Syngenta pelargonia
HortiAdNet