PODosłonami.pl
Pierwsza papryka beznasienna
W ubiegłym tygodniu Syngenta po raz pierwszy zaprezentowała na targach Fruit Logistica w Berlinie beznasienną paprykę pod marką handlową Angello™. Produkt ten zdobył pierwszą nagrodę jako innowacja roku 2012. W otrzymaniu tej papryki, której owoce są partenokarpiczne, wykorzystano tradycyjne metody hodowli.
Czytaj dalej...
Papryka Angello™ należąca do kategorii „baby pepper” jest przeznaczona dla konsumentów, którzy cenią sobie nowości, także dla tych, którzy do tej pory nie przepadali za papryką. Owoce oprócz tego, że nie posiadają w ogóle nasion (co jest szczególnie pożądane przy produktach typu „snack”), są również rewelacyjne w smaku – bardzo słodkie, gdyż zawierają ok. 25% więcej cukrów niż odmiany standardowe, i chrupkie („crunchy”). Masa owoców waha się w granicach od 10 do 30 g, a wielkość od 5 do 10 cm. Owoce mają kolor czerwony z mocnym połyskiem, kształt stożkowy.
Brand Angello™ jest zarezerwowany dla nowych i wyjątkowych odmian Syngenty, wyróżniających się smakiem czy wyglądem. Wierzymy, że ich wprowadzenie na rynek pozwoli zwiększyć spożycie papryki również wśród dzieci i młodzieży, dla których ten produkt może być modny i używany jako dodatek do sałatek lub spożywany jako samodzielna przekąska (snack).
Od początku roku papryka Angello™ jest dostępna w bardzo ograniczonej ilości w marketach Europy Zachodniej. Jest ona uprawiana w Izraelu, Hiszpanii oraz z Holandii. Ze względu na bardzo duże zainteresowanie konsumentów oraz handlowców Syngenta opracowuje strategię, która umożliwi pojawienie się owoców papryki Angello™ na stołach całej Europy, a w dalszej kolejności również na innych kontynentach.
Jacek Bursztynski
EAME Portfolio Manager
Syngenta

Co nas czeka w uprawach truskawek? Ochrona truskawek w sezonie 2025
Wydaje się, że problemy w uprawach co roku są identyczne. Nic bardziej mylnego, bo każdy sezon jest inny. Ale w dużej mierze na podstawie lat poprzednich można przygotować się na występowanie chorób czy szkodników, ocenić [...]





