Oryginalna promocja kwiatów przy okazji Dnia Zakochanych - uprawa, rozsada, nawożenie pomidorów, ogórków, papryki i innych warzyw - Pod Osłonami

PODosłonami.pl

DeRuiter_ToBRFVDeRuiter_ToBRFV

Oryginalna promocja kwiatów przy okazji Dnia Zakochanych

Wciąż działające – choć w znacznie ograniczonym zakresie – na rzecz popularyzowania roślin ozdobnych Biuro Kwiatowe Holandia (Bloemenbureau Holland) jest autorem niebanalnej akcji, przygotowanej specjalnie na 14 lutego. Nosi ona tytuł „Zakochałeś (łaś) się od pierwszego wejrzenia? – stłucz szybkę” i podtytuł: „Walentynki nigdy nie były tak romantyczne”.

Czytaj dalej...

Ideę tej koncepcji marketingowej tłumaczy film zamieszczony na stronie BBH (www.bloemenbureauholland.nl lub www.flowercouncil.co.uk). Link prowadzący bezpośrednio do obrazu to: http://www.funnyhowflowersdothat.co.uk/case-love-first-sight-break-glass.

Koncepcja polega na wzmocnieniu przekonania, że kwiaty są obowiązkowym podarunkiem w Dniu Zakochanych. Ponadto BBH proponuje niebanalny sposób wyrażania uczuć za ich pośrednictwem, kierując tę promocję do ludzi lubiących niestandardowe pomysły.

Otóż w kilku popularnych punktach Paryża, „miasta miłości” rozmieszczono setki charakterystycznych pudełek InCaseOfLove Flower Box, wyglądających jak skrzynka z szybką, której rozbicie uruchamia alarm (w razie pożaru). W kwiatowych  pudełkach, powleczonych przezroczystą folią, znajduje się natomiast kwiat róży.

Akcja promocyjna nie ogranicza się do stolicy Francji. Również dotyczy pociągów relacji Amsterdam Centralny-Paryż.



14 lutego można też wygrać pudełko z różą (InCaseOfLove Flower Box) za pośrednictwem mediów społecznościowych (profilu BBH na Twitterze lub Facebooku), biorąc udział w ogłoszonym tam minikonkursie.

Walentynkowe przedsięwzięcie Biura Kwiatowego Holandia jest częścią większej kampanii poświęconej promocji roślin ozdobnych na rynku detalicznym kilku krajów Europy, współfinansowanej z budżetu UE. Kampania dotyczy kwiatów (http://www.mooiwatbloemendoen.nl/ , http://www.funnyhowflowersdothat.co.uk/) oraz roślin doniczkowych (http://www.mooiwatplantendoen.nl/, http://www.thejoyofplants.co.uk/) i odbywa się pod hasłami, które można przetłumaczyć jako: „Radość z kwiatów” i „Radość z roślin”.

Na podstawie informacji Bloemenbureau Holland

2 komentarze do Oryginalna promocja kwiatów przy okazji Dnia Zakochanych

  1. Pingback: Latający amor, czyli walentynkowa promocja róż | Pod OsłonamiPod Osłonami

  2. Pingback: Róże na Tweet, czyli cyfrowe amory w Walentynki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Uczestnicy sympozjum Flower Bulbs 2024 przed budynkiem Auli Kryształowej SGGW w Warszawie, gdzie toczyły się obrady (fot. Agencja City - Kamila Król)

Rośliny cebulowe i byliny – naukowo oraz praktycznie. Flower Bulbs 2024

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego gościła w dniach 14-19 kwietnia XIV Międzynarodowe Sympozjum nt. Cebul Kwiatowych i Bylin – „Flower Bulbs 2024”. Forum to, organizowane pod auspicjami Międzynarodowego Towarzystwa Nauk Ogrodniczych (International Society for Horticultural Sciences [...]

HortiNet_wyszukiwarka
HortiAdNetHortiAdNet