Doniczki – z recyklingu oraz w modnej kolorystyce
Firmy produkujące doniczki podkreślają w ostatnich latach proekologiczne podejście do ich wytwarzania – używanie materiałów z recyklingu, zgodnie z ideą „Plastik w obiegu zamkniętym”. Korzystanie z takich odpadów ogranicza paletę kolorystyczną wytworzonych pojemników, ale i z tym producenci coraz lepiej dają sobie radę. Przykładem może być ciekawie poszerzona gama barwna doniczek marki Thomsen oferowanych przez przedsiębiorstwo Modiform.
Czytaj dalej...Zrównoważony rozwój, wymagania co do gospodarki odpadami
Wysokiej jakości doniczki marki Thomsen odlewane ciśnieniowo (formowane wtryskowo) i wytworzone w 100% z odpadów pokonsumenckich mają certyfikat Cyclos (instytutu cyclos-HTP): nadają się ponownie – po wyrzuceniu – do recyklingu.
Barwy, odcienie, wabienie klientów
Doniczki marki Thomsen otrzymane w stu procentach z recyklingu już wcześniej wyróżniała stosunkowo bogata paleta kolorów (przy czym nie ma wśród nich czerni, która przy segregacji odpadów nie jest wyłapywana przez urządzenia na podczerwień, segregujące śmieci) – m.in. oferowano barwy określane jako „royal grey” czy „mocca”.
Ostatnio dodano 14 nowych odcieni w tym segmencie doniczek proekologicznych. Jak podkreśla John van der Maarel, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Modiform, kolory te odpowiadają bieżącym trendom obowiązującym w modzie na lata 2021-2022. Znaleźć zatem można doniczki np. limonkowe, burgundowe, różowoczerwone czy ochrowe. – To świetny sposób na przyciągnięcie uwagi konsumentów – uważa van der Maarel.
Doniczki, palety – produkty rozwojowe
Modiform ogłosił w grudniu ub. r., że znalazł się w setce (na 69. miejscu) firm produkcyjnych z siedzibą w Holandii, które w 2020 roku odniosły największy sukces. Ta lista „100 najlepszych przedsiębiorstw” jest tworzona corocznie przez holenderski magazyn MT / Sprout we współpracy z CFI (Corporate Finance International) Netherlands. Bierze się pod uwagę firmy z obrotami do pół miliarda euro rocznie, które dostarczają swoje produkty odbiorcom hurtowym. Biznesy oceniane są na podstawie: obrotów, wzrostu obrotów, zysków oraz stóp zwrotu inwestycji.
Modiform B.V. to firma rodzinna z siedzibą w Leusden. Powstała w 1980 roku jako producent opakowań termoformowanych dla piekarni. Dość szybko zmieniła profil działalności, koncentrując się na opakowaniach i paletach wykorzystywanych w ogrodnictwie. W marcu 2005 r. rozpoczęła produkcję doniczek.
Źródło: informacje firmy Modiform
Strefa florystyki, dekoracji, mody i trendów – Myplant & Garden 2024
Ciekawą i nawiązującą do sławnego włoskiego designu częścią targów Myplant & Garden, które goszczą w lutym w Mediolanie, jest ich dział poświęcony florystyce i dekoratorstwu. Ekspozycje z różnorodnymi aranżacjami oraz pokazy florystyczne i florystyczno-modowe, z [...]