Doniczki – z recyklingu oraz w modnej kolorystyce

PODosłonami.pl

Doniczki – z recyklingu oraz w modnej kolorystyce

Firmy produkujące doniczki podkreślają w ostatnich latach proekologiczne podejście do ich wytwarzania – używanie materiałów z recyklingu, zgodnie z ideą „Plastik w obiegu zamkniętym”. Korzystanie z takich odpadów ogranicza paletę kolorystyczną wytworzonych pojemników, ale i z tym producenci coraz lepiej dają sobie radę. Przykładem może być ciekawie poszerzona gama barwna doniczek marki Thomsen oferowanych przez przedsiębiorstwo Modiform.

Czytaj dalej...
Doniczki z recyklingu - marki Thomsen, fot. Modiform / A. Cecot

Doniczki z recyklingu - marki Thomsen, fot. Modiform / A. Cecot

Zrównoważony rozwój, wymagania co do gospodarki odpadami

Wysokiej jakości doniczki marki Thomsen odlewane ciśnieniowo (formowane wtryskowo) i wytworzone w 100% z odpadów pokonsumenckich mają certyfikat Cyclos (instytutu cyclos-HTP): nadają się ponownie – po wyrzuceniu – do recyklingu.

Barwy, odcienie, wabienie klientów  

Doniczki marki Thomsen otrzymane w stu procentach z recyklingu już wcześniej wyróżniała stosunkowo bogata paleta kolorów (przy czym nie ma wśród nich czerni, która przy segregacji odpadów nie jest wyłapywana przez urządzenia na podczerwień, segregujące śmieci) – m.in. oferowano barwy określane jako „royal grey” czy „mocca”.

Ostatnio dodano 14 nowych odcieni w tym segmencie doniczek proekologicznych. Jak podkreśla John van der Maarel, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Modiform, kolory te odpowiadają  bieżącym trendom obowiązującym w modzie na lata 2021-2022. Znaleźć zatem można doniczki np. limonkowe, burgundowe, różowoczerwone czy ochrowe. – To świetny sposób na przyciągnięcie uwagi konsumentów – uważa van der Maarel.

Doniczki, palety – produkty rozwojowe  

Modiform ogłosił w grudniu ub. r., że znalazł się w setce (na 69. miejscu) firm produkcyjnych z siedzibą w Holandii, które w 2020 roku odniosły największy sukces.  Ta lista „100 najlepszych przedsiębiorstw” jest tworzona corocznie przez holenderski magazyn MT / Sprout we współpracy z CFI (Corporate Finance International) Netherlands. Bierze się pod uwagę firmy z obrotami do pół miliarda euro rocznie, które dostarczają swoje produkty odbiorcom hurtowym. Biznesy oceniane są na podstawie: obrotów, wzrostu obrotów, zysków oraz stóp zwrotu inwestycji.

Modiform B.V. to firma rodzinna z siedzibą w Leusden. Powstała w 1980 roku jako producent opakowań termoformowanych dla piekarni. Dość szybko zmieniła profil działalności, koncentrując się na opakowaniach i paletach wykorzystywanych w ogrodnictwie. W marcu 2005 r. rozpoczęła produkcję doniczek.

Źródło: informacje firmy Modiform

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Strefa florystyki, dekoracji, mody i trendów – Myplant & Garden 2024

Ciekawą i nawiązującą do sławnego włoskiego designu częścią targów Myplant & Garden, które goszczą w lutym w Mediolanie, jest ich dział poświęcony florystyce i dekoratorstwu. Ekspozycje z różnorodnymi aranżacjami oraz pokazy florystyczne i florystyczno-modowe, z [...]

OTTE_19
HortiAdNetHortiAdNet